Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Nyt hardware.
 KoldeKurt
 Bruger nr.: 28118

Dato:  26.07.10
 Klokken:  15:15
 Kvalitet: 0 (0)
Som, som mange andre er det ved at være tid til at lave en ny gamer kasse, så man kan køre 1 år elle 2 uden de helt store problemer.

Spiller en del BFBC2 samt COD MWF2

Har fået et Antec 900+2 hjem så nu skal vi snart fylde i kassen. har et nyt HIS. Radon 5870 1Gb liggende så det skal også bruges Harddisk har jeg samt en CorsAir 750W strøm tosse liggende

Skal det være et AMD setup eller Intel setup.
hvad er på mode i Gamer miljøerne lige pt ?

har kigget på komplets opgraderings pakker det er jo lige som at stå i en slik butik :

nogen seriøse forslag :

Forum kategori er Hardware generelt.  Tråd vist 351 gange.  Indeholder 5 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Dato:  27.07.10
 Klokken:  00:56

Byg din maskine op omkring Phenom II X4 965 BE. Den vil snildt kunne klare et par år uden problemer.
Jeg har en hardcore-gamer i min bekendtskabskreds og han sidder netop med en 965 BE og et 5970. Det er meningen at hans maskine skal holde hele hans studietid og han er lige startet på et ingeniørstudium. 2 år er ingenting i sammenligning :-)

BTW. Du skal ikke gå efter hvad der er på "mode". Du skal gå efter det der lever op til _dine_ krav og intet andet. Core i7 er den mest anbefalede CPU til gaming, men den er samtidig den mest overkill'ede CPU til det formål. Den billigste i7'er koster 27% mere end den dyreste Phenom II X4, men den er ikke 27% hurtigere.
Det er grafikkortet der er flaskehalsen i spil - ikke CPU'en.

Hvis du skal redigere video, så bør du kigge lidt på en af de større i7'ere - eller Phenom II X6 :-)

Dual-channel vs tripple-channel: der er absolut nul forskel i ydelse. Trpple-channel lyder godt og sælger varen til dem der ønsker lidt mere bling-bling. De henter ikke andet ved det end større anskaffelsesudgifter.

AMD er most bang for the buck - i nogle sammenhænge er AMD simpelthen most bang at all... :-)

Lige på falderebet. Du har valgt et Radeon og må derfor undvære PhysX i spil der understøtter det. Snup et GF9600GT og en driverpatch, så kan du bruge nVidia-kortet til PhysX og Radeon-kortet til resten. Virker i XP og Windows 7.

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KoldeKurt

Klokken:  13:24

Hey Xuser48

ja dine vise ord lyder jo godt så nu må AMD prøves
bestiller disse ting idag

AMD Phenom II X4955 Black Edition
Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3
Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB

Tak for de vise ord :D

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 KoldeKurt

Klokken:  13:30

Ups en AMD Phenom II X4 965 Black Edition
Sorry my bade :D

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 xuser48
 Bruger nr.: 24790

Klokken:  16:34

Forskellen på 955 BE og 965 BE er, udover prisen, standard-clock'en. De kan yde det samme ved OC.

Jeg har i øvrigt dual core udgaven kørende med et mindre OC. Standard-clock er 3.1GHz - den kører med 3.5GHz...

---
Spar din tid - skriv _ikke_ TMS'er til mig.

---

Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Reklame

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?