Hej alle.
Det er sådan at jeg står og gerne vil have en Xbox 360, men problemet er at jeg har ikke et fladskærmstv med HDMI. Jeg har et gammelt billedrør med SCART-stik.
Er det sådan, at jeg kan bruge min Xbox 360, hvis jeg kun har SCART-stik?
Pt. har jeg kun råd til Xbox'en. Det vil jo være ret dumt, hvis jeg går ud og investere i en Xbox 360, når jeg så ikke kan bruge den uden at skulle investere yderligere i et fladskærmstv.
Jeg håber der er nogle som forstår mit problem, og som vil hjælpe mig.
---
Jeg er et følsom og intelligent menneske - med en klovns sjæl, som altid kommer galt afsted Indsat link <- Boykot Jylland!
---
Forum kategori er Spil & Konsol. Tråd vist 653 gange. Indeholder 7 indlæg.
#6 ja det er korrekt at køber man den dyre version så for man hdmi med, men om det kan betale sig vil jeg ikke vurdere.
---
ASUS P5Q Deluxe, E8400@3.6mhz , 6 GB Corsair xms2 6400 CL4
XFX Geforce 295 GTX, 2 x WD Raptor 74GB Raid0, 2 x samsung 1TB Raid0, Antec P180B
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.