jeg har længe gerne ville ind spille på batteltnettet men kan ikke komme ind for den updater hele tiden og har søgt og downloadede updaten fra war3's hjemme side og intalleret den i min war3 mappe men det virker stadig ikke?
nogle der ved hvorfor og hvordan man kan lave det?
Forum kategori er Spil & Konsol. Tråd vist 696 gange. Indeholder 4 indlæg.
Håber det kommer til at virke for dig ;) laternativt kan du prøve et cracked image fra nettet. Hvis du har CD'en tror jeg ikke det er ulovligt, det eliminerer risikoen for at det er din CD det er galt med.
BTW Prankstar, som svar på dit spørgsmål "Updating Client" secs x infinity.
---
E8600 @3.99Ghz -- Asus GTX260 /top -- Patriot PC9600 2x2Gb, -- Asus P5Q Deluxe
Synergy, in the end it all comes down to just that.
---
En anden ting du måske kan gøre er at deaktivere dine firewalls og tillade "Frozen Throne.exe" i windows.
Du kan også køre den som administrator hvis du bruger Vista.
---
E8600 @3.99Ghz -- Asus GTX260 /top -- Patriot PC9600 2x2Gb, -- Asus P5Q Deluxe
Synergy, in the end it all comes down to just that.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.