Forum menu
  Hardware generelt
  IT i hverdagen
  IT debatten
  Mac & Tilbehør
  Casemod & Styling
  Overclock & Køling
  Foto & Billedbehandling
  Webdesign & Grafik
  Køb & Salg
  Spil & Konsol
  HIFI & TV
  Film & Musik
  Mobil & PDA
  Software & OS
  Events
  Off topic

Reklame

NorthQ

Ansvar
Tweakup tager intet ansvar ved skader forvoldt på hardware ved brug af en driver eller fil fra vores sektioner.

TweakUp tager intet ansvar ved skader på hardware ved brug af guider og artikler på vores sektioner.

Husk tweak og overclocking af computer sker på helt eget ansvar.

Ekstrem langsom telmore net
 AzuriX
 Bruger nr.: 18483

Dato:  23.02.10
 Klokken:  10:17
 Kvalitet: 0 (0)
Hej alle sammen, Jeg har hidtil været glad for min 10/1Mb Linke hos Telmore men her på det sidste synes jeg bare at det er blevet langsommere og langsommere og ville bare vide om der er nogen andre der har oplevet noget lignene.

Det er lige meget hvilken computer jeg sætter til eller om jeg resetter min router etc, der går tit op til 30-40 sekunder om at loade en side hvis ikke mere.

Og er der nogen der har en anden god Stabil udbyder som tilbyder 10mb til 249kr eller derunder.

Det har før været et problem at vores net lige pludselig falder utrolig meget i hastighed helt ned til 3-4Mb ifølge speedtest.net og Tdc's hastighedstest.

Og jeg er ved at være død træt af det.

Og hvordan foregår det hvis jeg skulle skifte udbyder står jeg så uden internet i et par uger eller hvordan?

mvh Azurix

---
AzuriX-
Hva Hva Hva
---

Forum kategori er IT i hverdagen.  Tråd vist 929 gange.  Indeholder 5 indlæg.
Svar #2 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 johnnybravo
 Bruger nr.: 4168

Klokken:  10:23

Har du overvejet at kontakte dem? De kan jo ikke rigtig vide der er problemer før de bliver gjort opmærksomme på det.
Og hvis vi taler xDSL, så vil alle andre udbydere du vælger køre over de samme kabler, og det er derfor ikke sikkert du vil få løst dit problem ved blot at skifte.

---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt

---

Svar #3 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 AzuriX
 Bruger nr.: 18483

Klokken:  10:39

Hmm ja ringede til dem og de siger at der ikke er noget problem og at de kunne sende en tekniker ud og kigge på det. men har lidt på fornemmelsen at det ikke løser mit problem og bare bliver dyrt.

og ja det er xDSL jeg køre på, de har ikke fået langt fiber ned endnu her hvor jeg bor desværre.

---
AzuriX-
Hva Hva Hva

---

Svar #4 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 johnnybravo
 Bruger nr.: 4168

Klokken:  12:29

#3 Hvad skyldes det at du mener det ikke løser problemet? Og hvorfor skulle det blive dyrt (medmindre det naturligvis er selvforskyldt)?

---
Man har et standpunkt
til man tager et nyt

---

Svar #5 Kvalitet: 0 (0)   skjul/vis
 peiter
 Bruger nr.: 75

Klokken:  14:35

Du bør kontakte din ISP for har din linje kørt fint og som du betaler for og så pluslig nu kun er en brøkdel af hvad den var før så er der alså et problem et eller andet sted.

og har du ikke selv noget snavs på din computer der æder din båndbredde så må problemet ligge hos din ISP,og jeg må tro at din ISP må være intresseret i at få fjernet fejl på deres produkt.

Personlig ville jeg formatere computeren og så installere OS og AV og så test igen, og er problemet der så stadigvæk så ville jeg hænge i røret til min ISP i løbet af få sekunder.

Og jeg ville tale til medarbejderen på supporten i en ganske almindelig tone og så forklare mit problem så godt min IT formåen nu tillader.

---
Mit seneste mod Indsat link
@ bot : quadrider@mail.dk - peiter@fiberhuset.dk - bitch@fiberhuset.dk - coppersux@gefiber.dk

---

TweakUp Crew
Tilføj svar

Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.

Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.

Du kan læse vores regler her: 

Modtag svar på mail ved indlæg?

Ønsker du at modtage indlæg fra en tråd med et emne som interesserer dig, uden selv at komme med indlæg kan du på link herunder tilmelde dig modtagelse af mail ved nye indlæg

Forumtråde

Reklame

NorthQ

Facebook fan

Aktiv Bruger

Gæst

Login.
Navn:
Kode:
Husk login info?
OpenID:
Husk login info?