Der er ikke et kort der passer bedst til den CPU, bare snup det dyreste, så har du sikkert også det bedste, alt efter hvad kortet skal bruges til.
Bedst til prise er lidt svært at sige da det jo skal være et kort som opfylder dine krav. men et ATI 5850 eller der omkring er nok ikke helt ved siden af. Det afhænger groft sagt om du vil smide 1000,- eller 8000,- efter grafikkort.
--- SoerenNielsen.dk
discriminating against anything other than someone's annoying personality is simply ignorant
---
Så vidt jeg ved så er de bedste grafikkort MHT pris/performance hvis mid-range grafikkort, men du er nok på udkig efter noget lidt hurtigere end det.
Personlig så købte jeg et HD 5870 hvis jeg skulle have ny grafikkort lige nu, og det ville jeg også gøre hvis jeg ikke kørte på CRT men havede en fin 24" fladskærm i stedet for.
ATI 5850 er den du får mest til pengene :) Men jeg vil lige gi de sidste penge til en 5870, så du ikke behøver at skifte hurtig ud :) Den er cirka 20-25% hurtigere, end et 5850
---
ANF Fotos - www.anfotos.dk
Katte er klogere end hunde. Du får aldrig 8 katte til at trække en slæde gennem sneen.
---
---
ANF Fotos - www.anfotos.dk
Katte er klogere end hunde. Du får aldrig 8 katte til at trække en slæde gennem sneen.
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.