Jeg er ved at smide et medie-center sammen, men er stødt ind i et problem. Det bundkort jeg har udset mig har ALT undtagen et slot til et tv-kort. Der er kun PCI Express 2.0 x16 på kortet. Og det er stort set umuligt at finde et tv-kort der passer dertil. Så jeg tænkte om man kunne finde en slags adapter således at PCI-tv-kortet passer ind i PCI Express slottet.
Forum kategori er Hardware generelt. Tråd vist 853 gange. Indeholder 9 indlæg.
Du kan godt sætte et pci-e x1 kort i en PCI Express 2.0 x16 slot, har jeg gjort med mit eget pci-e x1 lydkort, efter have læst på nettet at det kunne lade sige gøre
T/C og S er jo bare måderene du modtager dine kanaler på, så det afhænger kun af dit behov og muligheder i fremtiden og de tjenester du kan tænkes at have brug for.
Almindelig digital antenne signal / kabel eller via sattelit.
Det kort tager alle signaler sendt via luften til jeres antenne, har i yousee eller stofa kabel så er det DVB-C du skal have.
Får i tv via fiber så kan du kun tage de signaler de sender ud analog på det kort, og det vil blandt andet betyde du ikke kan se HD kanaler da de ikke transmiteres analog hos nogen udbyder ( hvad jeg ved af alså ! tv er noget jeg først lige selv har fået )
Du skal nok ud og have noget fire dtv eller noget i den stil. Det kører via FireWire
---
Core I7 920 @ 3,3 (3,5)GHz, ASUS P6T 3x2 GB OCZ, Intel 80 GB SSD
plus div
---
Tilføj svar
Husk venligt at vi har nogle ganske klare og enkelte regler her på TweakUp, som du gerne må huske på ved dit svar i denne tråd. Hvis du ikke allerede har læst vores
regler, eller er i tvivl om deres indhold henviser vi til at de bliver læst nærmere igennem, for at undgå evt. problemer, hvor forum admins er nødsaget til at blande sig.
Hvis du ikke har noget at skrive til emnet bedes du respektere dette og undlade at kommentere emnet helt, da det oftest ødelægger trådene.